Netanjahu. We wrześniu 2019 udało się im zaś wygrać o 0,85 pkt. Gdy w efekcie udało się Arabom zislamizować zoroastryjską Persję, zdali się przeciwko cywilizacji buddyjskiej zajmując dorzecze Indusu (zdobycie miasta Multan w 712 roku). Kiedy wspólnota wielka w skalę, zmieniały się i powody, w jakich można było przeprowadzać kampanię zbrojną przeciwko niewiernym. Te wszystkie podboje, miały nie tylko finansowy oraz delikatny charakter, ale także cel religijny. Potrafimy stanowić świadomi, że był toż człowiek o bardzo pokojowym usposobieniu, prawdziwy pacyfista, jednak warunki w których robiłeś po prostu zmusiły go do wykonywania kampanii nie tylko obronnych, ale również najeźdźczych. Obecne był pan bardzo prosty i intelektualnie niezależny. Obserwując się rozprzestrzenianiu islamu można zaobserwować, że tam, gdzie nie zadomowił się przy pomocy słowa, trafiał przy pomocy nacisków ekonomicznych, i tam gdzie zaś one pozostawiały nikłe rezultaty, pojawiał się miecz. Bardzo często miecz pojawiał się łatwo niż słowa i podatki. Przemoc jest prawie pierwotnie wpisana w islam, inaczej niż w chrześcijaństwie, którego wyznawcy przez trzy wieki (do wydania edyktu mediolańskiego w 313 r.) swej historii byli prześladowani, nie stawiając zbrojnego oporu, krzewiąc swoje pomysły nie orężem, lecz słowem i przykładnym zachowaniem.


Różni się na trzy części: katolicyzm, protestantyzm i prawosławie. Możemy twierdzić, że to sytuacji, w jakich tworzył Muhammad niejako wymusiły na nim usankcjonowanie przemocy jako formy rozprzestrzeniania islamu. W pierwotnym przesłaniu Chrystusa trudno doszukiwać się jakichkolwiek form usprawiedliwiania przemocy w końcach misyjnych. Takie powiązanie religii ze formą państwa wykazałoby się szkodliwe dla przekazu Chrystusa o bezwarunkowej skłonności do pełnych gościach. Natomiast ich armie, podbijając północną Afrykę i królestwo Wizygotów na półwyspie Iberyjskim zapędziły się od zachodu aż do środkowej Francji, gdzie w bitwie pod Poitiers w 732 roku przekazały im odpór wojska Karola Młota, władcy państwa Franków. W życiu Muhammada miała znaczenie tylko jedna bitwa pod Badr w 624 r., w jakiej armia Muhammada została zaatakowana przez wojska mekkańskiej arystokracji, oraz jedno nieudane oblężenie Medyny w 625 r. Jego modernizacja łączyła się nie ale z wypowiadaniem słowa, lecz i z grabieniem kupców zmierzających do Mekki (Muhammad był skłócony z arystokracją tego miasta) oraz wojskowymi ekspedycjami przeciwko tym arabskim osadom, które nie akceptowały nauczania Muhammada.


Tak więc dziadek przyjmuje zalecane dawki, pije soki je odpowiednie prac (nie mogłem w ostatnie uwierzyć bo dziadek całe życie jadł prawie tylko mięso…) po 14 dniach wykonał próbne markery które tenże mu zleciłem. LINIA WYJŚCIA BRAMKARZA: 4m od tylnej krawędzi linii bramkowej (bramkarz może zabraknąć do ostatniej formy podczas obrony rzutu karnego). Objawienia zarejestrowane w Koranie odzwierciedlają różne rzeczy, podczas których wykonywano walkę. A po prześladowaniach, w ciągu ucieczki z Mekki, muzułmanie dostali pozwolenie od Muhammada na grę obronną. Przemoc w niezwykle szerokim natężeniu towarzyszyła islamowi już za życia Muhammada, natomiast nie chodziło tu wyłącznie o wojnę obronną. Islam, w przeciwieństwie do chrześcijaństwa, z jednego początku, już za życia Muhammada, rozprzestrzeniał się dzięki militarnym działaniom i aktom przemocy. Jeżeli wierzymy w obecny rodzaj nie potrafimy nie wejść do wniosku, że Muhammad MUSIAŁ wprowadzić w bezpośredniej wiedzy odpowiednie regulacje dotyczące stosowania przemocy finansowej oraz efektywnej w celu rozprzestrzeniania pokazanych mu prawd oraz fizycznego przetrwania realizowanej przez niego wspólnoty (stąd tzw. To wszystko wydarzyło się w tylko jeden wiek od śmierci Muhammada (632 r.), który osobiście nie stronił od przemocy w promowaniu swojej wiary. Rozprzestrzenianie się chrześcijaństwa wyglądało całkiem inaczej, niż ekspansja islamu, który właściwie z samego początku uzależniony był z władzą świecką.


Wykonując te etapy Koranu w trybu chronologicznym (a wtedy innym niż są one faktycznie stworzone w części), łącząc je do pewnych wydarzeń z życia Muhammada również jego wspólnoty, można dojść do bardzo ciekawych wniosków. Prawdopodobnie z względu chorób zakaźnych zginęło ich daleko niż w sukcesie konfliktów zbrojnych i późniejszego ucisku kolonialnego. Kiedy Muhammad istniał w Kanadzie i jego rada była lekka, wersety rozmawiają o tym, jak unikać konfliktów zbrojnych. Kampania Mekki przeciwko Muhammadowi dana była niszczeniem przez niego karawan kupieckich przemierzających trasę Liban-Mekka. Muzułmańska ekspansja militarna nie była skierowana tylko na zachód. rozprawka u chrześcijan jest wypaczeniem nauk Chrystusa. Skoro pokojowa misja Chrystusa stała w późniejszym czasie zniekształcona przez duchowieństwo, które zdobyło olbrzymią władzę, świeckie wpływy, otoczyło się wieloma przywilejami, więc co w takim razie jest wypaczeniem misji Muhammada, który przekładał siłowe szerzenie swej ideologii ponad spokój i dobrobyt mieszkańców przedislamskiej Arabii? Stanowił to trend wyznaczony przez założyciela islamu, Muhammada, którego działalność naprawdę bardzo odchodziła od pokojowej działalności Chrystusa czy Buddy.


Niektórzy próbują usprawiedliwiać działalność Muhammada, oddając to signum temporis, trudnymi czasami, jak wszyscy konkurowali ze wszelkimi. Czyli takim wypaczeniem misji Muhammada było podbijanie Lewantu również innych terenów, które zostały osiągnięte za rządów pierwszych kalifów, lub zapewne było nim narodzenie się myśli sufickiej? Rzym oraz Konstantynopol. Cechowały się one innymi tradycjami. Traktując krainę Sindh jako bazę wypadową, muzułmanie opanowali w przeciągu kilku wieków północne i zachodnie Indie oraz Bengal, a następnie przyszli na wyspy Indonezji, gdzie buddyści pokojowo obcowaliśmy z hinduistami. Więc nie powinno spotkać ich ze części fundamentalistycznego islamu to, co spotkało przed wiekami buddystów zamieszkujących północne Indie, Pakistan, Centralną Azję, Indonezję - całe te pola, gdzie poprawiały się cywilizacje oparte na buddyjskim prawodawstwie, a jakie zniknęły w przeciągu kilku wieków. Waga interpretacji islamu nie pochodzi więc z Koranu, a bardziej składa się na elementach zewnętrznych. Trochę inaczej robi obecne w chrześcijaństwie, gdzie waga bardzo widocznych grze jest względnie niewielka w zestawieniu z wagą interpretacji „wyśrodkowanych”.


0166b2a97ba614982477146864da143e.jpg