میوه خشک میوه ای سایت میوه خشک است که در طول خشکسالی تقریباً تمام آب خود را از دست می دهد و در فصل خشکی حجم میوه را کاهش می دهد.
مزیت اصلی میوه های خشک ماندگاری میوه های تازه است. میوه های خشک را می توان بدون خنک شدن بیشتر نگهداری کرد.

این میوه خشک برای هضم غذا محبوب است و برای هضم غذا عالی است و معمولاً برای افرادی که نیاز به کاهش وزن دارند توصیه می شود. سیب نسبت به سایر میوه ها کالری بسیار کمتری دارد. سیب خشک همچنین انتقال دهنده های عصبی را به خوبی تولید می کند و فشار خون را کاهش می دهد. اسید اسکوربیک موجود در میوه های خشک ، سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند.

فواید میوه های خشک
شمع میوه ، رطوبت آن توسط خورشید یا رطوبت جذب می شود ، تا حدودی متفاوت است. اما این بدان معنا نیست که ارزش غذایی میوه های خشک کاهش یافته است. میوه های خشک تا حدودی دارای ویتامین C هستند ، اما ویتامین A ، B و مواد معدنی مانند کلسیم ، فسفر ، پتاسیم و منگنز ذخیره می شوند و از بین نمی روند.

میوه هایی مانند هلو ، هلو ، زردآلو ، آلو ، گیلاس و آلو دارای ارزش غذایی بیشتری نسبت به چیپس میوه های خشک هستند که به دلیل تماس کمتر با هوا و گرما به حلقه بریده می شوند.

دمای میوه از نظر کالری با انواع تازه تفاوت ندارد. البته از آنجا که میوه های خشک کوچک و خوشمزه هستند ، معده می تواند آن را بیشتر دریافت کند ، بدین معنی که بدن انرژی

مطالعات نشان داده است که پلی ساکاریدهای موجود در مارمالاد خشک می توانند تولید کلاژن را در بدن تکثیر کرده و تجزیه کلاژن را به دلیل قدرت کاهش دهند.

، قند و مواد مغذی بیشتری دریافت می کند. هر نصف فنجان چیپس میوه ارزش غذایی مشابه یک فنجان میوه تازه خرد شده دارد. در میان میوه های خشک ، موز ، خرمالو و انجیر دارای کالری بالا و کیوی کم کالری هستند.

در زیر لیستی از میوه ها و فواید خشک شده آمده است:

انبه خشک شده
انبه خشک حاوی مواد مغذی است که به راحتی هضم شده و روده ها را تقویت می کند و استفاده از این میوه به دلیل داشتن ویتامین C و آهن زیاد برای افراد مبتلا به سوء هاضمه مفید است.
جالب است بدانید که 100 گرم انبه 15 درصد از نیاز روزانه ویتامین A را تامین می کند که برای سلامت چشم و تقویت چشم ضروری است.

اگر می خواهید خواص کامل انبه خشک شده را بخوانید ، مقاله انبه خشک شده را بخوانید.

ثروتمندان با آهن بریده می شوند
یکی از فواید میوه آلو برای سلامتی ، فراوانی آهن است. آهن - یکی از مواد معدنی ضروری مورد نیاز بدن برای بهبود متابولیسم ، زیرا فایده اصلی و کلیدی آهن در بدن - افزایش تولید گلبول های قرمز خون است.
کمبود این ماده معدنی منجر به علائم کم خونی می شود. بنابراین در میان داس در رژیم غذایی روزانه شما دیگر کم خونی نخواهید داشت.

اگر فکر می کنید خواندن سرشار از غنای است ، مقاله را از بین می برد.

سیب خشک شدههمچنین ترکیبات مغذی گیاهی موجود در میوه های خشک با خواص سم زدایی خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد.

اگر می خواهید تسلط کامل بر سیب های خشک را بخوانید ، مقاله سیب های خشک شده را بخوانید.

هلو خشک شده
هلو خشک می تواند به عنوان یکی از مفیدترین میوه های خشک به عنوان منبع عالی فیبر مورد استفاده قرار گیرد. فیبر یکی از آن ترکیباتی است که در هر میوه خشک از جمله هلو خشک یافت می شود. هلو خشک بهترین میوه های خشک هستند که به درمان سلامت دستگاه گوارش و یبوست کمک می کنند. مصرف منظم هلو خشک شانس ابتلا به بیماری های قلبی عروقی ، دیابت و کلسترول را کاهش می دهد ، زیرا هلو سرشار از ویتامین A و آنتی اکسیدان است و به بهبود هضم غذا کمک می کند. آهن برای خونریزی ضروری است و ویتامین C موجود در این آجیل سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

اگر می خواهید خواص کامل هلو خشک را بخوانید ، مقاله هلو خشک را بخوانید.

برای داشتن قلب ، پرتقال خشک سالم بخورید
پرتقال خشک - مغذی و آنتی اکسیدان برای بدن ؛ این میوه خشک برای سلامت قلب ما مفید است. ویتامین C (آنتی اکسیدان) ، که از جذب رادیکال های آزاد در بدن و بسته شدن چربی شریانی جلوگیری می کند.

پرتقال خشک ، رگ های خونی را که اکسیژن و مواد مغذی را به سلول ها می رسانند ، تقویت می کند. پتاسیم موجود در این میوه خشک ، خون رسانی به قلب را نیز بهبود می بخشد و ماهیچه قلب را تقویت می کند. افزودن این مهره غیرمعمول نارسایی قلبی را از بین می برد و جریان خون را بهبود می بخشد.

اگر می خواهید خواص کامل هلو خشک را بخوانید ، مقاله پرتقال خشک شده را بخوانید.

کیوی خشک شده
کیوی خشک شده با ویتامین C سیستم ایمنی بدن ما را در برابر بیماری ها تقویت می کند. همانطور که می دانید ویتامین C موجود در این میوه دو برابر پرتقال است. کیوی با ویتامین C محیط مناسبی را برای بدن برای جذب آهن فراهم می کند. کمبود آهن یک بیماری شایع در زنان است که باعث کاهش تمرکز و ضعف جسمانی می شود.

اگر می خواهید خواص کامل کیوی خشک را بخوانید ، مقاله کیوی خشک شده را مطالعه کنید.

کشمش
کشمش همچنین یکی از سالم ترین و خشک ترین میوه هایی است که می تواند برای ما مفید باشد. کشمش حاصل از دانه های خشک انگور حاوی مواد مغذی ، فیبر و پتاسیم است که برای افراد مبتلا به دیابت ، دیابت و بیماری های قلبی توصیه می شود. مصرف روزانه و منظم کشمش باعث کاهش قند و کلسترول خون می شود. کشمش انگور سیاه بسیار مغذی است و به عنوان منبع عالی مواد معدنی مانند پتاسیم و منگنز شناخته شده است.

اگر می خواهید کشمش نرم بخوانید ، a را بخوانید مقاله در مورد کشمش

توت فرنگی خشک شده
توت فرنگی خشک R - یکی از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و بافت هایی است که به کنترل قند خون کمک می کند. آنتی اکسیدان های کلاسیک با کاهش کلسترول بد (LDL) ، حفظ و بهبود کلسترول خوب (HDL) و کاهش فشار خون ، خطر بیماری قلبی را کاهش می دهند.

علاوه بر این ، این میوه خشک کربوهیدرات کمی دارد و شاخص گلوکز آن 40 است. خوردن توت فرنگی باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشیم ، قند خون یکسان باقی می ماند و سطح انرژی افزایش می یابد.

اگر در حال خواندن توت فرنگی خشک و مملو از خواص هستید ، مقاله ای در مورد توت فرنگی می خوانید.

با خوردن گیلاس خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید
گیلاس تلخ منبع خوبی از بلوط است. کوئرستین یک فلاونوئید است که دارای خواص ضد سرطانی قوی است. آمیگدالین موجود در گیلاس خشک ، اندازه سرطان سینه را کاهش می دهد و از پیشرفت سرطان جلوگیری می کند. ویتامین C و آنتوسیانین های موجود در این آجیل همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خطر سرطان سینه ، ریه ، کبد ، پوست و روده بزرگ را کاهش می دهد.

اگر می خواهید تسلط کامل بر گیلاس خشک را بخوانید ، مقاله گیلاس خشک را بخوانید.

آناناس خشک شده
آنزیم بروملین موجود در آناناس باعث خشک شدن تورم ، کبودی ، کاهش خشک استور میوه خشک درد و التیام زخم ها می شود. آنزیم بروملین در درمان و کاهش التهاب ناشی از التهاب تاندونیت (التهاب بافت های اطراف تاندون ها) ، رگ به رگ شدن و سایر آسیب ها و آسیب به عضلات کوچک مانند جراحی گوش ، حلق و بینی موثر است.

اگر می خواهید خواص کامل آناناس خشک را بخوانید ، مقاله آناناس خشک شده را مطالعه کنید.

انجیرهای خشک شده
سدیم معمولاً از طریق مصرف نمک وارد بدن می شود. مصرف زیاد نمک و کاهش مصرف غذاهای حاوی پتاسیم می تواند منجر به فشار خون بالا شود. انجیر دارای مقدار زیادی پتاسیم و سدیم بسیار کمی است. بنابراین به عنوان یک غذای مناسب برای مقابله با اثرات خطرناک فشار خون بالا و حتی آرامش اعصاب در نظر گرفته می شود.

اگر می خواهید خواص کامل انجیر خشک را بخوانید ، مقاله انجیر خشک را بخوانید.

توت خشک شده
رسوراترول یک فلاونوئید بسیار مهم است که به مقدار زیاد در انواع توت های خشک یافت می شود و به طور مستقیم بر عملکرد مکانیسم های خاصی در رگ های خونی تأثیر می گذارد و خطر آنژیوتانسین را که یک رگ خونی محدود کننده است ، کاهش می دهد.

در واقع رسوراترول تولید نیتریک اکسید را افزایش می دهد که عروق خونی را بزرگ می کند. با انقباض عروق خونی ، خطر لخته شدن خون و مشکلات قلبی بعدی مانند سکته و حمله قلبی کاهش می یابد.

اگر می خواهید تسلط کامل بر توت خشک را بخوانید ، مقاله توت خشک را بخوانید.

خرمالو خشک شده
خرمالو سرشار از ویتامین C است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. خرمالو یکی از غذاهایی است که حاوی بیشترین ویتامین C است و تنها یک خرمالو می تواند 98 درصد نیاز روزانه بدن شما به این ویتامین را تامین کند.

ویتامین C سیستم ایمنی بدن را برای افزایش تولید لکوسیت ها تحریک می کند. همانطور که می دانید ، لکوسیت ها دفاع اصلی لایه بدن در برابر عفونت های میکروبی ، ویروسی و سمی هستند.

اگر می خواهید خواص کامل خرمالوی خشک را بخوانید ، مقاله خرمالو خشک شده را بخوانید.

مارمالاد خشک شده
کلاژن شایع ترین پروتئین در بدن ما است و یک ماده ساختمانی برای پوست ، ماهیچه ها ، استخوان ها و تاندون ها است. با افزایش سن ، کلاژن شروع به تجزیه می کند و ویتامین C می تواند این روند را به تاخیر بیندازد.

ژله میوه همچنین حاوی کاروتنوئیدهای سبک به نام لوتئین است که برای سلامت پوست بسیار مفید است و آن را از اثرات مخرب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

اگر می خواهید خواص کامل گاز خشک را بخوانید ، مقاله مارمالاد خشک را مطالعه کنید.

https://khoshkstore.com/product-category/dry-fruit/