در این مقاله قصد داریم درباره ی صرافی CoinEx بخوانیم و با ویژگی ها و مزیت های آن بیش تر آشنا شویم.این صرافی در واقع یک پلتفرمی برای ارز‌های رمزنگاری شده است .این صرافی از سال اولیه ی  راه اندازی  خود در کشور چین مستقر می باشد. منظور از سال های ولیه ی راه اندازی این است که این صرافی در سال دو هزار و هفده تأسیس و راه اندازی شد. از دلایل شهرت سرع این صرافی در جهان این است که  این صرافی  دارای طیف گسترده‌ای از رمز ارز‌ها می باشد و این ویژگی باعث شده است که کاربران این امکان را داشته باشند که در این سیستم عامل با آن‌ها به تجارت بپردازند.در ادامه ی  این مطلب بیش تر  با این صرافی و   ویژگی هایی که دارد آشنا خواهیم شد.البته توجه داشته باشید که Cryptos به ازای ارز‌های رمزنگاری شده BCH ،BTC ،ETH و USDT معامله خواهند شد.

آشنایی با ارز رمز نگاری شده coinex

پس  از این که این صرافی  راه اندازی  شد و در  سطح جهان مورد استفاده و استقبال کاربران قرار گرفت با مرور زمان این صرافی هم چنین ارز رمزنگاری شده خود را نیز راه اندازی کرد.این مسئله این زمینه را ایجاد کرد  که می‌توان  با بهره مندی از  آن در معاملاتی بزرگ در داخل سیستم عامل به راحتی به  معامله پرداخت.امروزه با گسترش اینترنت و آشنایی بیش تر کاربران با دنیای ارز های دیجیتال و معاملات رمز ارزها این صرافی  هم همچنان پر  قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد. این صرافی در حال حاضر هم چنان  فعالیت دارد، و هم چنین  برنامه‌هایی دارد که  به منظور ساخت و ایجاد  یک ارزی به صورت  غیر متمرکز رمزنگاری که توسط CoinEx Token که به اختصار به (CET) نیز  شهرت دارد  تأمین می  شوند.از  جمله دلایلی که این پلتفرم توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار باشد این است که بر اساس  نیاز های کاربران ساخته شده است.علاوه بر این که در عملکرد خود نیازهای کابران را در نظر گرفته است هم چنین  یکی از ساده‌ترین کارکرد‌ها را هم دارد،و کار با آن آسان است. حتی یک  فردی که تازه کار هم می باشد این امکان را دارد که بدون احتیاج داشتن  به  یادگیری  آموزش از دیگران، کار خود را راه بیاندازند.حالا که تا حدودی  با این صرافی آشنا شدیم در ادامه بهتر است به بیان برخی از مزیت های آن بپردازیم که احتمالا نمی دانید.

مزیت های صرافی coinex چیست؟

از  جمله اولین مزیت های آن این است که انواع گسترده‌ای از ارز‌های رمزنگاری شده  را در  زمینه ی  تجارت دارد.توجه کنید که صرافی coinex توانسته  مجموعه ای  به صورت  متنوع و گسترده‌  از ارز‌های رمزپایه که می تواند شامل  توکن و یا سکه باشد را جهت خرید و فروش در اختیار کاربران قرار بدهد. البته پیش  تر هم به این موضوع اشاره کردیم که  این ارز‌ها در مقابل  ارزهای بومی و اصلی در سیستم عامل  مورد معامله  قرار می گیرند. دراین صرافی  ارز های رمزپایه بیت کوین  Bitcoin Bitcoincash (BCH) ، Bitcoin (BTC)بیت کوین کش ،Ethereum (ETH) اتریوم و Tether (USDT) تتر نیز مورد  پشتیبانی قرار می گیرد.این گستردگی ارزهای  رمز نگاری شده به ویژه توانسته در  زمنیه  ی تجارت بسیار  کارآمد باشد و جزء  یکی از مزیت های اصلی صرافی coinex می باشد.

دومین مزیت صرافی coinex را می توان این دانست که هزینه ی  معاملات در آن پایین می  باشد.توجه داشته باشید که صرافی CoinEx  نسبت  به دیگر صرافی  های ارزهای دیجیتال دارای کارمزد کم تری هستند و فقط یک  درصد از کارمزد معاملات  معامله گران بازار  را تحت  عنوان کارمزد کسر خواهند کرد.البته این  شرایط  نیز ممکن است به وجود بیاید که این صرافی هزینه ای  را هم دریافت نکنند این مسئله معمولا در میان سازندگان بازار  وجود دارد. منظور از  سازندگان بازار مانند تاجری که متعهد است  همیشه با قیمت‌هایی مشخص شده به تجارت و خرید و فروش می باشد که  در ازای معاملات هزینه‌ای هم  پرداخت نمی‌کنند.

از دیگر مزیت های این این  صرافی امنیت بالای آن است.

طبیعتا کاربران در  زمینه ی  ارزهای دیجیتال این صرافی  را به عنوان یک صرافی  ایمن و قابل اعتماد می دانند.در واقع بخشی  از این امنیت به دلیل این است که  صرافی CoinEx یک سیستم امنیتی “Full Dimension Protection” اجرایی می‌کند. و کسانی که دراین زمینه  آشنایی بیش تری  نسبت به دیگرافراد دارند می دانند که  این پلتفرم از بخش های مختلفی  تشکیل شده است که مجموعه ی  آن برای تأمین جنبه‌های امنیتی سیستم عامل استفاده می‌ شود. بنابراین اگر  فکر می کنید که آیا انجام خرید و فروش و معاملات در این بستر  امنیت لازم را دارد یا خیر.

باید بگوییم که شما می‌توانید این اطمینان داشته باشید که همه ی  معاملات در   زمینه ی  پرداخت، معادلات و خرید و فروش‌های انجام شده در سیستم عامل بسیار دارای امنیت بالایی هستند، و  هیچ کاربر دیگری  قادر نیست  از آن‌ها اطلاع پیدا کنند.البته همانطور که  پیش تر هم گفتیم یکی از  مزیت های این پلتفرم این است که  استفاده از آن بسیار آسان است و شما می توانید  از ابزار‌هایی مانند Advance Charting به راحتی  مبادلات مد نظر  خود  را انجام دهید.کار با ابزارهایی به منظور تجزیه و تحلیل معاملات برای افراد بسیار آسان خواهد بود و معامله گران این امکان را دارند که  از ابزار‌های مختلفی  استفاده کنند البته که همه ی   این اقدامات هم تنها به وسیله ی  چند کلیک ساده انجام پذیر است.با توجه به آسان بودن کار با این  صرافی  برای  افرادی مبتدی که به تازگی  می خواهند وارد تجارت و خرید و فروش  ارزها شوند پلتفرمی آسان می باشد.

 

صرافی coinex