مدیریت پیج اینستاگرام 

این روز ها اینستاگرام با بیش از 45 میلیون کاربر ایرانی به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در ایران تبدیل شده است وفذصت مناسبی را فراهم آورده است تا کسب و کار های ایرانی به انجام بازاریابی و تبلیغات برای محصولات و خدمات خود بپردازند .

اما بسیاری از کسب و کار ها در این راه موفق نمیشوند و آن طور که باید از اینستاگرام نتیجه نمیگیرند . اما آیا اینستاگرام فقط برای کسب و کار های بزرگ و پر سرو صدا است ؟ و باید بودجه بسیار زیادی برای موفقیت در آن صرف کنند ؟

پاسخ این سوال خیر است زیرا که کلید اصلی موفقیت در اینستاگرام مدیریت پیج اینستاگرام مناسب و پر بازده است .

اما اول به این بپردازیم که مدیریت پیج اینستاگرام چیست ؟

مدیریت پیج اینستاگرام فرد یا تیم با تجربه و آشنا به قوانین و الگوریتم های اینستاگرام می باشد که توانایی بررسی و تحلیل داده ها و آمارهای صفحه ی شمارا داشته باشد و بتواند برای پیشرفت و رشد و صفحه ی شما برنامه ریزی کند. درکنار بررسی وتحلیل ها بتواند برای صفحه شما تولید محتوا کند.

اما این تولید محتوا باید در چهارچوب خاصی باشد و در نوشتن و تولید آن پارامترهای مختلفی رعایت شود و بهتر است که این محتوا به صورت عکس نوشته و ویدیو باشند چرا که این دسته از پست ها میتوانند باعث شوند تا مخاطبین ارتباط بیشتری با صفحه شما برقرار کرده و تعامل بیشتری با شما داشته باشند.

استفاده از پست های دنباله دار نیز یکی دیگر از مواردی است که ادمین پیچ اینستاگرام باید به آن توجه داشته باشد که مخاطبین را تشویق به دنبال کردن صفحه شما کند

چه شرکتی را برای مدیریت پیج اینستاگرام انتخاب کنیم ؟

یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایران با فراهم آوردن خدمات مدیریت پیج اینستاگرام در خدمت شماست.

آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس خدمات زیر را برای مشتریان مدیریت پیج انجام می دهد :

تولید محتوا
ارائه تقویم محتوایی

طراحی قالب پست اینستاگرام

طراحی استوری اینستاگرام

افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

ارائه پلن تبلیغات در اینستاگرام

شما میتوانید از طریق وب سایت زیر با آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس در ارتباط باشید :

Tasagency.net

مدیریت پیج اینستاگرام چه مزیت هایی دارد ؟

از مزیت های مدیریت پیج اینستاگرام میتوان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد شما دیگر نیازی نیست زمانی را در روز برای افزایش فالوور اینستاگرام و تولید محتوا و عکاسی هدر دهید . تیم آژانس تاس همه این کار ها را برای شما انجام خواهند داد .

 

مورد دوم میتوان به رشد سریعتر پیج اینستاگرامی شما اشاره کرد زیرا که تیمی متخصص در حال فعالیت بر روی پیج اینستاگرام شما هستند و باعث رشد فالوور ها و مشتریان شما در زمانی سریعتر خواهد شد .

در نهایت سخن آخر :

در طول مقاله برای شما بیان کردیم که این روزها انجام دیجیتال مارکتینگ میتواند تاثیر به سزایی برای انواع کسب و کارها داشته باشد و پس بازگو کردیم که موفقیت در پلتفرم اینستاگرام تنها در گروی استفاده از خدمات تیم ها و ادمین پیچ اینستاگرام است تا با طراحی پست های جذاب و تولید محتوای متنی و ویدیویی بازدید صفحه شما بالا برده و بتوانند مخاطبین صفحه شما را به مشتریان دائمی شما تبدیل میکنند چرا که این روزها اینستاگرام یک ویترین زیبا برای نمایش خدمات و محصولات شما به مخاطبین می باشد و میتواند به کمک این ویترین زیبا خدمات خود را به تمامی افراد در هر قشری که باشد در سراسر کشور و حتی خارج از کشور معرفی کنید و بازار بسیارمناسبی برای اراده خدمات خود پیدا کنید و برای پیشرفت خود برنامه ریزی کنید.